کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9163 | مشاهده و دانلود: 737504241 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/10 | اعضاء: 316382 | نظرات: 37888
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

آموزش اضافه کردن لینک سایت به صفحه‌ اصلی دستگاه اندرویدی

امروزه استفاده از تبلت‌ها و گوشی‌های هوشمند به منظور وبگردی افزایش یافته و بسیاری از کاربران با استفاده از این دستگاه‌ها به جستجو در دنیای اینترنت می‌پردازند. در این بین سایت‌هایی وجود دارند که افراد در طول روز دائما به آن‌ها سرکشی کرده و مطالب ارائه شده در آن را مطالعه می‌کنند. در این شرایط اگر کاربران برای این سایت‌ها میانبری روی صفحه نمایش دستگاه اندرویدی خود ایجاد کنند، زمان کمتری به منظور دسترسی به محتوای آن‌ها صرف خواهد شد.

به گزارش سافت گذر به نقل اززومیت؛ اضافه کردن میانبر لینک یک سایت به صفحه‌ی اصلی دستگاه مطمئنا بهتر از به کارگیری مکرر مرورگر گوگل کروم است. با اضافه کردن لینک هر سایت روی صفحه‌ی اصلی دستگاه خود به سادگی می‌توانید در مدت کوتاهی به محتوای مد نظرتان دست پیدا کنید. اما چگونه لینک میانبر این سایت را به صفحه‌ی اصلی دستگاه اندرویدی اضافه کنیم؟

هنگامی که از مرورگر گوگل کروم به منظور مشاهده‌ی سایتی استفاده می‌کنید، به راحتی می‌توانید برای آن سایت لینک میانبری در صفحه‌ی اصلی دستگاه اندرویدی خود بسازید. برای این منظور کافی است که گزینه‌ی منوی (با سه نقطه‌ی عمودی در بخش فوقانی و سمت راست صفحه دیده می‌شود) موجود در رابط کاربری مرورگر کروم را انتخاب و سپس گزینه‌ی "Add to homescreen" را انتخاب کنید. یعنی مطابق با تصاویر زیر:

Link1

پس از انتخاب گزینه‌ی "Add to homescreen" باید برای لینک میانبر سایت نامی را در نظر بگیرید. به همین سادگی و با استفاده از مرورگر کروم می‌توانید لینک میانبر سایت مد نظرتان را روی صفحه‌ی اصلی دستگاه اندرویدی خود داشته باشید. دقت داشته باشید که در نسخه‌های قدیمی‌تری مرورگر گوگل کروم در ابتدا باید سایتی را که می‌خواهید در لیست بوک‌مارک‌های مرورگر وارد کنید و سپس قادر به اضافه کردن آن به صفحه‌ی اصلی دستگاه اندرویدی‌تان خواهید بود.

Link2

اگر بنا به هر دلیلی از مرورگر گوگل کروم استفاده نمی‌کنید و به جای آن از طرفداران مرورگر موزیلا فایرفاکس هستید، باز هم می‌توانید لینک میانبری از سایت‌هایی که می‌خواهید روی صفحه‌ی اصلی دستگاه اندرویدی داشته باشید، درست کنید. در این شرایط هم مانند حالت قبل ابتدا با استفاده از فایرفاکس وارد سایت مد نظر شوید. سپس از دکمه‌ی منوی رابط کاربری این مرورگر استفاده کنید. حال به منوی Page مراجعه کرده و نهایتا گزینه‌ی با عنوان "Add to homescreen" را انتخاب کنید.

Link3

مراحل اضافه کردن لینک میانبر سایت به صفحه‌ی اصلی دستگاه‌های اندرویدی با استفاده از هر دو مرورگر نامبرده، کاملا مشابه است. با این تفاوت که در مرورگر فایرفاکس برای لینک میانبر سایت نامی را تعیین نمی‌کنید.

پس از اضافه شدن لینک میانبر سایت به صفحه‌ی اصلی دستگاه اندرویدی، این لینک میانبر مانند سایر آیکون‌های مربوط به برنامه‌های دستگاه عمل می‌کند. بنابراین این آیکون قابل جا به جایی و حذف کردن خواهد بود. اگر از افراد علاقمند به وبگردی با استفاده از دستگاه‌های هوشمند اندرویدی هستید، مطمئنا اضافه کردن آیکون میانبر سایت‌های پربازدیدتان کمک زیادی در صرفه‌جویی زمانی خواهد کرد.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 26677 گروه خبری: اخبار آموزشی منبع خبر: zoomit.ir تاریخ خبر: 1394/03/12 تعداد مشاهده: 2739
سافت گذر